miercuri, 17 aprilie 2013

G loves Ciate

Am profitat de promotia la produsele Ciaté(Aici gasiti produsele disponibile) si am comandat 6 oje superbe! M-am indragostit de sticlutele cu fundite si le-am pus la vedere pe raft. :D
D'abia asteptam sa le incerc si pentru manichiura de astazi am folosit 4 dintre ele: Jewel(pe aratator), Sand dune, Starlet si Glametal(pe unghia degetului mare am tot starlet).
Se aplica usor(consistenta este fluida, fara sa lase urme) in doua sau trei straturi.
G <3 Ciaté! Voua care va face cu ochiul?


 fundite in iarba
swatch-uri
1. Glametal - argintiu sidefat cu reflexe aurii
2. Sand dune - auriu sidefat
3. Starlet - mov - verde cameleon(sunt necesare trei straturi)
4. Jewel - baza mov transparenta cu particule holo
5. Headliner - verde mat
6. Superficial - verde inchis







A bientot!

8 comentarii:

  1. Toate sunt frumoase, dar m-am indragostit pe loc de Glametal :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase, sa le stapanesti bucuroasa si sa ne incanti cu multe manichiuri :D

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte draguta colectia ta de oje Ciate. Si eu am doua, insa ma asteptam oarecum la mai mult atunci cand le-am achizitionat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Astea 6 mi s-au părut mai deosebite dintre cele care mai erau disponibile si imi plac tare mult! :*

      Ștergere
  4. Trebuie să încerc și eu o ojă de la această firmă ! Sunt tentante !

    RăspundețiȘtergere