joi, 12 iunie 2014

O pedichiura cremuita

Vara aleg culorile neon! Se apropie luna iulie si deja am inceput sa ma gandesc la mare, plaja, soare, cocktailuri, printuri tropicale si concediuuu! Anul acesta mergem in Thassos - insula de smarald a Greciei - si numar zilele pana la plecare. Pentru a intra in atmosfera exotica de concediu si relaxare, astazi va propun o pedichiura vesela, mix alb-negru si culori neon texturate, realizata (bineinteles) cu lacuri de unghii Golden Rose. Asa-i ca e haioasa? O umbreluta d'aia de cocktail ii mai lipseste! : )))
V-am mai povestit pe pagina de Facebook Gia Make-up Blog ca pentru ingrijirea picioarelor folosesc Crema hidratanta si reparatoare (piele ingrosata, cu fisuri) de la Ivatherm. Cu ajutorul ei am scapat de crapaturile pe care le aveam la calcaie, care nu se vindecasera nici cu cremele obisnuite, hidratante si nici cu crema de galbenele sau cremele comerciale pentru ingrijirea picioarelor (aplicate arareori, recunosc). Miroase frumos si intra repede in piele, fara a lasa pelicula unsuroasa. Pentru rezultate rapide cred ca ideal ar fi ca seara, inainte de culcare, sa va inmuiati picioarele in apa calduta si sa le faceti un gomaj; ulterior le cremuiti bine si va puneti o pereche de sosete din bumbac (ramaneti cu ele peste noapte). Din lipsa de timp (=comoditate), eu doar mi-am razuit calcaiele cu pila speciala atunci cand imi faceam pedichiura si seara (atunci cand imi aduceam aminte, adica o zi da si doua ba) le-am rasfatat cu crema de la Ivatherm (am mai folosit-o si pentru maini pentru ca am lasat-o strategic la vedere, langa laptop ; ). Si asa si-a dovedit eficienta!

Cateva informatii interesante despre produs (descrierea oficiala):
"Ivatherm crema pentru ingrijirea picioarelor are actiune exfolianta cu eliminarea celulelor moarte. Proprietatile hidratante sunt importante gratie unei mari concentratii in glicerina. Pielea isi recapata aspectul normal si confortul.
Pielea care acopera talpa piciorului este considerabil mai groasa decat in orice alta parte a corpului. Aceasta, pentru a face fata deformarilor generate de mers, alergat sau sarit.
Pielea se reinnoieste permanent, eliminandu-se celulele moarte si inlocuindu-se cu altele noi produse in straturile profunde. Ca raspuns la fortele la care este supusa pielea din talpa piciorului, acest proces se accelereaza. Prea multa presiune sau frictiune la nivelul talpii piciorului poate declansa ingrosarea excesiva a pielii si aparitia de bataturi. Pielea uscata, aspra apare atunci cand se pierde apa din straturile superioare ale pielii. se produce alterarea functiei de bariera cu perturbarea implicita a metabolismului lipidelor din piele. Pielea devine rugoasa, solzoasa si pot apare crapaturi in piele care fac piciorul vulnerabil la infectii.
Are actiune exfolianta cu eliminarea celulelor moarte. Proprietatile hidratante sunt importante gratie unei mari concentratii in glicerina. Pielea isi recapata aspectul normal si confortul.
Acidul salicilic are actiune keratolica, exfolianta. Permite eliminarea celulelor moarte, reducand astfel grosimea stratului cornos.
Glicerina este un bine cunoscut agent hidratant. Crapaturile sunt rapid eliminate. Pielea devine supla si elastica. Apa termala Herculane atenueaza iritatiile si catifeleaza pielea prin proprietatile ei calmante, antiiritante."

Din ciclul: eficienta dovedita clinic! Eu sunt foarte incantata ca mi-a vindecat calcaiele, mai ales ca am trecut la purtat sandale si papucei.
Cu siguranta am sa o iau cu mine si in concediu (stiti prea bine cat de uscata este pielea dupa contactul cu nisipul si apa sarata), alaturi de Lotiunea micelara (tot de la Ivatherm), crema hidratanta matifianta Ivapur Mat si spray-urile pentru protectie solara ridicata SPF 50+ (se gasesc in doua variante, pentru adulti si pentru copii).

Va las cu pozele realizate in cadrul sedintei foto, after pedichiura (degetele sunt usor deformate din cauza despartitoarelor folosite pentru a nu se atinge unghiile intre ele : )))).






 Produse folosite: Golden Rose Holiday 80 si 81 (gradient cu tehnica buretelului). Holiday 76 (rozul texturat cu sclipiri aurii), French Manicure White Tip si Nail Art 106 (negru).


Paleta de farduri este Golden Rose Palette Professional Eyeshadow 107 (o gasiti la www.cosmania.ro - mai exact Aici - la pretul de 20 lei, redusa de la 35 lei); Luxury Rich Color Lipgloss este redus la 20 lei de la 25 lei, Perfect Lashes Blue Mascara si Volume & Define Miracle Lash Ultra Black Mascara sunt 10 lei fiecare, lacurile texturate Golden Rose Holiday sunt 15 lei.

Summer neons! Nuante neon texturate din colectia Holiday de la Golden Rose



Ivatherm Crema pentru ingrijirea picioarelor (foot care cream - hidrating and repairing; thick skin with cracked heels), tub de 75 ml






Did you see Lovelywholesale's activity for this week? They offer three $100 vouchers to three lucky winners. Here are the rules you need to follow:
1. Follow LovelyWholesale on Instagram 
2. Like their giveaway picture and repost it on your account 
3. Tag @lovelywholesale and #LWgiveaway in the caption
Kisses, G

9 comentarii:

  1. Foarte frumoasa,intr-adevar te duce cu gandul la soare,la plaja shi cocktail-uri

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti a iesit perfect, ca de obicei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Eu tot ma uit la poze si mi se pare ca degetele arata ca niste carnaciori (mai sunt si deformate de la despartitoarele alea... : )))). Kisses, G

      Ștergere
  3. Minunat.
    Imi place rezultatul, ca de obicei faci o treaba excelenta.
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai mare dragul să-ţi privesc pedichiura! ♥
    Pupici, Gia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte uitl! Si eu as avea nevoie de aceasta crema :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult pedichiura! Am citit cu mare drag postarea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mare, soare, dor de plimbare si o pedichiura incantatoare! Na c-am facut si rima! :D

    RăspundețiȘtergere