joi, 14 august 2014

O noua comanda Kurtmann.ro

Imi ramasese gandul la o geanta navy style de pe site-ul Kurtmann.ro si luni am plasat o noua comanda (de frica ca nu o s-o mai gasesc pe stoc, lucru care s-a si intamplat... ulterior :)). Am mai bagat in cosul de cumparaturi si o pereche de pantaloni/ jeansi negri si un tricou lejer.

 Imi doream de mult timp o geanta cu detalii marinaresti si am gasit-o! Geanta este marca Pull & Bear si a costat 49.90 lei. Este confectionata dintr-un material din bumbac de culoare bej cu dungi orizontale negre si cu detalii rosii (ancora si stelutele) iar baza neagra este din poliester. Se inchide cu fermoar si este foarte incapatoare (32 x 39 cm).
Aici gasiti alte doua genti (tot Pull & Bear), la fel de frumoase! <3





 Tricoul este OVS (o noua marca disponibila la Kurtmann.ro) si inca il mai gasiti pe stoc (Aici). M-a atras modelul cu dungi albe pe fond negru si scrisul; mi se pare foarte chic!
 In wishlist aveam si o pereche de jeansi negri, conici, nu prea lungi (sa se opreasca deasupra gleznei) si usor zdrentuiti. I-am bifat si pe acestia cand i-am vazut tot pe site-ul Kurtmann.ro. Sunt marca Pimkie si au costat 59.90 lei. Me happy!
Va sfatuiesc sa aruncati o privire pe site pentru ca au multe modele frumoase de pantaloni (Aici) la preturi foarte bune .


Pantalonii Pimkie via Kurtmann.ro si noile incaltari de la Amiclubwear (le gasiti Aici)

Kisses, G

8 comentarii:

  1. ♡♡ tot ce ti.ai luat imi place. Blugii ii mai are pe stoc? Pupici, sa le porti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Blugii acestia nu mai sunt pe stoc insa poate gasesti pe site o pereche asemanatoare. Kisses

      Ștergere
  2. Tare draguta tinuta.Te pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Să le porţi cu drag! ♥
    Geanta e tare faină! ♥
    Îmi place şi tricoul, cu tot cu dungile şi mesajul lui ce îndeamnă la acţiune :-)
    Pupici, Gia. Weekend minunat! ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le porti cu placere !!!
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le porti cu mare drag. :D imi plac foarte mult incaltarile. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. vaaai, da cat de frumoasa e geanta! sa o porti cu placere :*
    www.andrakat.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere