miercuri, 11 martie 2015

Enjoy the little moments

Astazi am simtit cu adevarat ca este primavara! La orele pranzului soarele ne-a zambit larg, doar din cand in cand cate un nor trecea repejor prin fata lui ca apoi sa isi faca iar simtita prezenta si sa ne mangaie fetele cu razele lui calde.
Dupa ce l-am luat pe Nick (fiul meu) de la scoala, ne-am oprit in parcul Privighetorilor de langa Casa Alba din Baneasa. Nu era prevazuta o sedinta foto insa pentru ca a fost asa cald incat am ramas in pulover (noul meu cardigan Vero Moda achizitionat de la Kurtmann.ro), pozaciul meu mi-a facut cateva poze pe care vi le arat si voua.
*Jerseul Vero Moda este superb si il gasiti Aici si in alta combinatie de culori (albastru cu verde si galben).
Having fun with my son! <3
 ... unghiul ala perfect in care ies slaba : ))))

Outfit:
Cardigan Vero Moda by Kurtmann.ro - click Here
Pants H&M
Boots Amiclubwear - click Here
Handbag Lovelywholesale - click Here
Cat eye glasses DyStyle - click Here




I just love my new red hairstyle by Paul Balaneanu (Balaneanu Family Studio).










 Manichiura mea primavaratica: Golden Rose Oxygen Nail Growth, Color Expert 44 (in lumina artificiala este un galben mai pal ; ), culori acrilice, Gel Look Top Coat.



 O domnisorica in varsta de aproape 4 anisori (fiica mea ; ) care a vrut unghiutele la fel ca ale mele! <3

Golden Rose Color Expert <3
 O nuanta superba de bleu: Golden Rose Color Expert 47.

Kisses, G & Nick

16 comentarii:

  1. Gya, toata lumea iese mai plinuta in pozele de jos tu iesi mai slabuta ;)) Oricum mi se pare ca ai mai slabit, e doar impresia mea? O fi unghiul, cum spuneai tu :))

    Ador unghiutele alea cu alb si galben, sunt super dragute, as vrea sa mai am si eu rabdare sa le fac asa...

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Handsome son, with a beautyful young mother! In romana nu ar fi sunat la fel de bine ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. unghiutele pereche , cele mici , sunt cele mai super-mega-simpatice- incerc sa imi imaginez mutritza de dincolo de poza!
    P.S. Ai un chip perfect ! Parca esti desenata, buzele , dintii , ochii..cred ca suna ciudat ! :)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Atât de frumoși :x Esti o mamică cu adevărat frumoasă și plină de viață.Felicitări!Te pup :*

    www.zuzulicka.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. sexy mama!!! <3 imi place tinuta si imi place de voi!! sunteti super frumosi <3 kiss

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce draguuut! :)
    O mamica fashionista si simpatica! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce mi-a placut aceasta postare!!! Si chiar ma inspira, pentru ca am si eu o domnisorica de trei ani acasa, indragostita de lacurile mele colorate ;) Superba postarea, multumim!

    RăspundețiȘtergere