miercuri, 1 aprilie 2015

Golden Rose Velvet Matte Lipstick & Dream Lips and Eyes Collection

Pe primul loc in topul produselor de make-up pe care eu le prefer se afla rujurile mate de la Golden Rose, Velvet Matte Lipstick, urmate indeaproape de creioanele de buze si ochi Dream Lips si Dream Eyes. Datorita pigmentatiei si rezistentei lor le recomand si pentru machiajul profesional.
*Tot pentru machiajele profesionale va recomand sa incercati si fondul de ten lichid Liquid Powder Mineral Foundation, anticearcanele stick, pudra True Matte, fardurile de obraz si bronzerele Terracotta Stardust, Mineral Bronze Powder si Mineral Terracotta Powder, pudra pentru sprancene, pensulele pentru aplicarea fondului de ten Golden Rose Foundation brush si Round Face brush, glosurile Luxury Rich Color, rimelurile...
Raportul calitate - pret este mai mult decat excelent pentru aceste produse! Pentru a vedea toata gama de produse Golden Rose si preturile lor, vizitati magazinul online www.cosmania.ro.
Rujurile de care eu sunt indragostita si le folosesc zilnic de cand le-am descoperit sunt cele din gama Velvet Matte. Gama este formata din 27 de nuante, de la cele naturale la rozuri si mov, maron si rosu. Au o putere mare de acoperire, sunt pigmentate si se aplica usor datorita formulei imbogatite cu Vitamina E care si hidrateaza buzele. Finishul este mat si catifelat insa nu usuca buzele. Rezista ore in sir daca le aplicati corect (pregatiti buzele cu putin fond de ten si realizati conturul cu ajutorul creioanelor Dream). Daca doriti rezistenta insa si putin luciu puteti aplica si gloss deasupra (va recomand glossurile din gama Luxury Rich Color).
Formula este testata dermatologic si nu contine parabeni. Termenul de valabilitate este de 24 de luni. Gramajul este de 4.2 g. Ambalajul este elegant, in nuanta anului 2015, Marsala. Pretul unui ruj este de 20 ron. Le puteti achizitiona si prin intermediul magazinului online www.cosmania.ro la pretul promotional de 19 ron (il gasiti Aici).
Swatch-uri:


Nuante de rosu: 06 si 15 rosu - corai, 17 este rosu intens, 18 rosu trandafiriu.





 Golden Rose Velvet Matte Lipstick #10

 Golden Rose Velvet Matte Lipstick 04
 Golden Rose Velvet Matte Lipstick #17


 Golden Rose Velvet Matte Lipstick 23

 Golden Rose Velvet Matte Lipstick #24 si Rich Color Nail Lacquer 53



Golden Rose Velvet Matte Lipstick: 05, 06 si 08


Creioanele de buze Dream Lips Lipliners se potrivesc perfect cu rujurile din gama Velvet Matte (si nu numai), sporindu-le si mai mult rezistenta acestora. Gama este formata din 20 de nuante de la cele naturale, pastelate, rozuri, mov la maron si nuante de rosu. Creioanele sunt moi (au o textura fina) , ceea ce permite o aplicare foarte buna, pigmentate si rezistente. Ambalajul este elegant, profi, de culoare neagra cu scris alb si terminatiile (un capat si capacul) in nuanta corespunzatoare minei. Necesita ascutire de fiecare data cand se toceste varful.
Pretul unui creion este de 10 ron. Le puteti achizitiona si prin intermediul magazinului online www.cosmania.ro la pretul promotional de 8 ron (le gasiti Aici).











Matches: Golden Rose Dream Lips Lipliners & Velvet Matte Lipsticks
Dream Lips 501, 502, 503 - Velvet Matte 01, 03, 27
Dream Lips 504 - Velvet Matte 16
Dream Lips 505 - Velvet Matte 21
Dream Lips 506 - Velvet Matte 10
Dream Lips 509 - Velvet Matte 13
Dream Lips 510 si 512 - Velvet Matte 22
Dream Lips 511 - Velvet Matte 14
Dream Lips 512 - Velvet Matte 12
Dream Lips 513 - Velvet Matte 15
Dream Lips 514 - Velvet Matte 17 si 19
Dream Lips 515 - Velvet Matte 18
Dream Lips 519 - Velvet Matte 22      






Creioanele de ochi Dream Eyes Eyeliners au acelasi ambalaj, pigmentatie si rezistenta ca cele de buze (Dream Lips Lipliners). Gama este formata din 25 de nuante cu finish mat si unele sidefate, de la alb, gri-uri si argintiu la maronuri, albastru, mov, verde si negru. Un crem nude mat ar completa aceasta gama. Datorita texturii fine, a pigmentatiei si a culorilor intense, le puteti folosi si la realizarea machiajelor speciale si pentru body painting.
Pretul unui creion este de 10 ron. Le puteti achizitiona si prin intermediul magazinului online www.cosmania.ro la pretul promotional de 8 ron (le gasiti Aici).











Cateva machiaje la care am folosit creioanele Dream si rujurile Velvet Matte:





 Dream Lips Lipliner 515, Velvet Matte Lipstick 18 si 19

Dream Lips Lipliner 516, Velvet Matte Lipstick 19




Si la machiajul de Halloween am folosit creioanele Dream si ruj rosu Velvet Matte. Mai multe poze gasiti la Aceasta postare.


Un desen pe care l-am realizat pe antebrat cu creioanele Dream Lips & Eyes.
Sper ca v-am convins (sau cel putin sunteti curioase) sa incercati rujurile Velvet Matte si creioanele Dream Lips & Eyes pentru ca eu sunt convinsa ca si voi va veti indragosti de ele!
 ; )

 Kisses, G

23 de comentarii:

  1. Iubesc rujurile GR Velvet Matte, datorita tie am avut imboldul de a le incerca!
    Pupicei colorati, Georgia! :)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Ai talent la desen, cred ca stii asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca le-ai incercat si ca iti plac! Te prinde foarte bine rujul in nuanta de rosu - corai. ; )*
      P.S. Multumesc! Da, am terminat Liceul de Arte plastice Nicolae Tonitza.

      Ștergere
  2. Mi-e raaaaaaaaaaaau G !!!!!!!!!! :o Mi-e rau !!!!!!!!!!! Swatch-uri si nuante perfecteeee atat la rujuri cat si la creioane! Mi-e rau !! Am ramas cu sechele dupa review-ul tau :((((( I hate you !!!!!!! :)))))))))) Moama.... care?? care?? care sa-l comand??? Pe toate nu le pot :))))))))))))))))) I hate you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am produsele Golden Rose dar clarrrrrrr trebuie sa le incerc!Sunt superbe rujurile :X Ai o colectie minunata!Felicitari pt articol si pt toata munca depusa la swatch-uri! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. cat de tare e creionul mov, ultima nuanta!! <3
    cu siguranta imi voi cumpara creionul asta si cateva rujuri, sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine lucrat articolul! Felicitari - se vede ca ai muncit la el destul de mult!
    Imi place pigmentatia creioanelor, dar si a rujurilor!
    Am si eu un Velvet Matt...insa nu rezista asa mult cum ma asteptam...culoarea in schimb e superba! Am nuanta 09!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult! Aplicat cum am scris in articol mie imi rezista ore in sir fara retus. :*

      Ștergere
  6. Dumnezeule, ce de bunatati! Te urmaresc pe Instagram si stiu ca mereu ne tentezi cu frumusetea produselor Golden Rose.


    XOXO

    ♡♡♡

    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt absolut indragostita de aceste rujuri mate! Ma bucur ca exista. Sunt bune, au un pret bun si multe nuante. Mi le-as lua pe toate, daca mi-ar sta bine cu toate... Nemaipomenite! Deja am trei. Cum mai fac rost de bani, imi mai iau doua :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt fenomenale! Eu ma bucur ca au asa multe nuante de rosu in gama. : ))))

      Ștergere
  8. De fie are data ma uit cu plăcere la lucrurile frumoase care ies din mâinile tale. Acum stăteam si ma gândeam .... Cred ca ai acasa un stand Golden Rose! Ai extrem de multe produse ... de fapt iti lipește ceva din gama lor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Cred ca am testat majoritatea produselor Golden Rose. ; )*

      Ștergere
  9. Stii cumva unde se mai gasesc standuri Golden Rose in Bucuresti? Inainte imi luam produse din Sun Plaza, insa am vazut ca nu mai este standul acolo... Imi plac foarte mult produsele lor, calitative, dar la preturi foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow ce de swatch uri si ce de culori minunate! Cat despre desen ce pot spune...fara cuvinte! Se vede ca ai talent innascut!

    RăspundețiȘtergere
  11. impresionante machiajele tale :))) iar culorile de la creioane si rujuri sunt pur si simplu dementiale :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. hi. may I know which lipliner match for Golden Rose Velvet Matte 05 and 11.
    Btw I'm Malaysian.

    RăspundețiȘtergere